Még ma sem mindenkinek evidens, hogy, amíg “befut”a légkondis boltba vásárolni, akár meg is ölheti a tűző napon álló kocsiba zárt gyerekét/házi kedvencét. Ezért most matricákkal próbálja figyelmeztetni a “feledékeny” autósokat a NÉBIH és a Vigyél Haza Alapítvány.

A cikk a hirdetés után folytatódik



 A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) és a Vigyél Haza Alapítvány matrica-kampányt indított, hogy felhívja az emberek figyelmét, a nagy hőségben különösen fontos odafigyelni védtelen szeretteinkre. A bevásárlóközpontok, áruházak bejáratainál kihelyezett figyelemfelkeltő matricák remélhetőleg időben emlékeztetik az autóval érkezőket, hogy ne hagyják gyermekeiket és házi kedvenceiket a tűző napon percek alatt felforrósodó autóban.

A 30 fokos melegben ugyanis az autó belseje 10 perc alatt 70 fokosra forrósodhat, így már néhány percnyi felelőtlenségnek is súlyos egészségkárosodás vagy akár halál lehet az ára.

A kampányhoz eddig a Lidl, a Metro, a Reál, a Spar és a CBA egyes üzletei csatlakoztak.

KategóriákPOP