Nyilván sokszor meg lehet úszni a kínos tévedést, de a Dunántúli Napló/bama.hu-nak ezúttal nem sikerült.

Nem történt eget rengető bejelentés a Jobbik keddi sajtótájékoztatóján, sejthették ezt a királyi médiaholding ékköveként számon tartott Mediaworks munkatársai is, hiszen nem is jelentek meg. Azonban cikk mégis kerekedett az eseményből. (Első körben valószínűleg a mai Dunántúli Napló hasábjaira, de azt sajnos nem láttuk, szóval, ha valamelyik kedves olvasónk be tudná fotózni és elküldené a szabadpecs@szabadpecs.hu e-mail-címre, azt nagyon megköszönnénk.)

A cikk a hirdetés után folytatódik



A tartalmi résszel különösebb probléma ezúttal nincs is, ha ennyi hely van a legnagyobb támogatottsággal rendelkező ellenzéki párt pécsi vezetőinek a mondanivalójára, akkor ennyi van, akkor ennyit lehet lehozni. Punktum.

Ha még egy kicsivel kevesebb hely lett volna, akkor talán neveket is ki lehetett volna hagyni. Akkor az a baki sem csúszik be, hogy olyasvalaki is a cikk szereplője lesz, aki ott sem volt.

Részlet a bama.hu cikkéből

A meghívóban persze szerepelt Fogarasi Gábor, a Jobbik önkormányzati képviselője, azonban mégsem vett részt a sajtótájékoztatón, ahogy a PécsMa, Pécsi Napilap vagy éppen a mi tudósításunkból akár kikövetkeztethető lett volna. Külön balsors, hogy illusztrációként pont Fogarasi egy korábbi fotóját választották a szerkesztők. Azt az embert, aki ott sem volt.

KategóriákPOP