Az exkluzív felületeket (értsd: szinte csak a Fidesz politikai céljait szolgálják) még Simicska cége állította fel Pécsen, de azóta már oligarchát váltottak.
A cikk a hirdetés után folytatódik
Persze, az oszlopok telepítéséhez a fideszes városvezetés segítsége is kellet még 2014-ben, hiszen rá kellett bólintani a közterület ilyen jellegű használatához. Az eredetileg tervezetthez képest némi csúszással kerültek ki, így akkor a parlamenti választások kampányában nem lehetett bevetni azokat, de az 2014-es önkormányzati választáson már Páváékat hirdették.

Nem sokáig, 2015 elejéig mentek csak rendben a dolgok, hiszen Simicska G-napja után, piaci alapú hirdetés alig volt a hirdetőoszlopokon. Leginkább az egykori fideszes oligarcha médiaérdekeltségei köszöntek vissza.

Aztán már azok sem. Többnyire kéken virítottak vagy gerillahirdetéseket lehetett látni rajtuk, de választások alkalmával most már megint sikerül megszórni ezeket a felületeket fideszes propagandával. Van pénz rá, na:

Ha 2015 óta nem változott a számuk, akkor 26 ilyen henger van a városban, így az információink szerint a Fidelitas által megrendelt plakátok vizuális szennyezése jól beleéghet a járókelők, közlekedők agyába. Azt nem árulják el, hogy a Fidelitasnak honnan van pénze ilyen jellegű kampányokra. Az üzenet most sem túl bonyolult, vagy újszerű, de legalább grafikailag elég igénytelen. Szóval, ahogy általában a Fidelitas dolgozik.