A személyes ügyfélfogadással együtt június 15-től a Tettye Forrásház újraindította a járványhelyzet miatt felfüggesztett tevékenységeket: folytatódik a vízmérő leolvasás, a bekötési és mellékvízmérő-csere, a szakszerűségi vizsgálat és a mérőhely ellenőrzés.

A cikk a hirdetés után folytatódik



Mindezt hétfőn reggel sajtóközleményben jelentette be a vízszolgáltató, amit az alábbiakban olvashatnak.

Elmaradt leolvasás, mérőcsere: indul a pótlás 

Október végéig minden olyan ingatlant felkeresnek a Tettye Forrásház leolvasói, ahol a járvány miatt március és június közt elmaradt az éves mérőállás-rögzítés. A pótleolvasásban összesen 19.530 felhasználási hely érintett, amelyet az aktuális leolvasással párhuzamosan fognak végezni a szakemberek.

Az év végén több mint 20 ezer mellékvízmérő hitelessége jár le; megkezdődött a márciustól elhalasztott mellékvízmérő-cserék időpontjainak egyeztetése is az érintett ügyfelekkel és közös képviselőkkel. A mérőcsere kapcsán fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy – a helyszíni bankkártyás/készpénzes fizetési lehetőséget kiváltva – minden esetben utólag kapja kézhez a számlát a megrendelő, amelyet csekken vagy átutalással rendezhet. 

A veszélyhelyzet alatt a Tettye Forrásház leolvasói és mérőcserélői minden esetben az óvintézkedéseket betartva, maszkban és kesztyűben keresik fel a felhasználási helyeket. A szolgáltató az ügyfeleket arra kéri, hogy a szerelési vagy adatrögzítési munkák ideje alatt tartsanak 1,5-2 méteres távolságot a munkatársuktól. 

A cserét és a leolvasást a társasházakban kihelyezett plakátokon szereplő időpontokban végzik a szakemberek. Ha a lakó betegnek érzi magát (lázas, légzési nehézséggel küzd, köhög), a szolgáltató kéri, hogy ne engedje be a lakásba munkatársukat, hanem hívja a társaság ügyfélszolgálatát!

Időpontfoglalás ügyintézéshez

Június 15-vel megnyitott a Búza téri közös ügyfélszolgálati iroda, a Tettye Forrásház a korábbi nyitvatartási rend szerint fogadja az ügyfeleket. Ezzel együtt valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézhető továbbra is telefonon vagy online. Ha a személyes ügyintézés mégis halaszthatatlan, javasolt az előzetes időpontfoglalás a www.tettyeforrashaz.hu/foglalas oldalon. 

Annak érdekében, hogy a biztonságos távolság tartható legyen az ügyféltérben, korlátozott számú ügyfél tartózkodhat csak egyszerre bent, ezért hosszabb várakozási idő előfordulhat.

 


A veszélyhelyzet végéig tart a moratórium

A szolgáltató június 15-től emlékeztetőt küld a lejárt számlával rendelkező ügyfeleknek. Amennyiben nehézséget okoz a számla rendezése, és a felhasználó részletfizetést igényelne, kérik, vegye fel a kapcsolatot a társaság kintlévőség-kezelési munkatársaival (hatralek@tettyeforrashaz.hu, 72/421-700/3-as menüpont). Ne várja meg, amíg felhalmozódik a hátralék!

A társaság a járvány terjedésének lassítása érdekében márciustól szüneteltette a szolgáltatás-korlátozási eljárásokat – a moratórium a veszélyhelyzet végéig tart.

KategóriákPOP