Az e-kereskedelem térnyerése miatt a kereskedelemben tevékenykedő cégeknek egyre nagyobb szüksége van jól működő, nyereséget termelő weboldalra, amelynek elindítása előtt 2 lehetőséget kell mérlegelni.

A cikk a hirdetés után folytatódik



El kell döntenie, hogy a weboldal megvásárlása vagy bérlése a legjobb Önnek. Mindkét megoldásnak vannak előnyei és hátrányai, és az, hogy melyiket választja, vállalkozása jelenlegi helyzete és tervei határozzák meg. Annak érdekében, hogy megalapozott döntést hozhasson, bemutatjuk valamennyit.

A bérelt webáruház előnyei és hátránya

A webáruház bérlésnek nincsenek jelentős előzetes költségei, így az induló és kisvállalkozások számára is alkalmas az online színtérre lépéshez. További előny, hogy nincs szükség mélyreható ismeretekre a tárhellyel, a weboldal készítésével és keresőoptimalizálásával kapcsolatban sem, az Unas minden gondot levesz a válláról. 

A különböző előfizetési csomagok révén számos funkciót és segítséget, háttértámogatást megkaphat, és nem kell sem a frissítésekkel, sem a bonyolult beállításokkal, a karbantartással foglalkoznia.

A weboldal bérlése során, az előfizetés ideje alatt hozzáférhet a weboldalhoz, azonban a weboldal tulajdonjoga teljes egészében a weboldal-szolgáltatót, üzemeltetőt illeti meg. Amennyiben tudja, nem akarja tovább fizetni a bérleti díjat, elveszíti a tökéletesen beállított, nagyszerű SEO rangsorolással rendelkező, leadet generáló weboldalt.

Miért jó egy saját weboldal?

A tulajdonjog és az irányítás is az Öné, Ön mondja ki a végső szót a weboldalával kapcsolatban, és annyiszor változtathatja, módosíthatja a tartalmat, a stílust és a designt, a tárhelyet és bármely más szempontot, ahányszor csak akarja, anélkül, hogy bárki korlátozná. 

Domain- és szerverhasználati díjat fizetnie kell, azonban az oldal marketingjét és karbantartását, kellő tudás birtokában maga is végezheti. Nincs meghatározott folyamatos kötelezettségvállalás, így nem kell számolnia áremelkedéssel. A weboldal akkor is az Öné marad, ha nem tudja fizetni a tárhelyet. 

Legnagyobb hátránya azonban a weboldal kialakításának és fejlesztésének magas kezdeti költsége, amelyet sok vállalkozás nem engedhet meg magának. És az online jelenlét nem lehet sikeres SEO nélkül, ami külön befektetést igényel. 

Válassza a webáruház előfizetést!

Egy bérelhető webáruház nagy könnyebbséget jelent a kis kezdeti tőkével rendelkező vagy az online piacra lépő vállalkozások számára az alacsony havidíj okán. Ráadásul a szolgáltatáscsomag részeként garantáltan működőképes, marketingeszközökkel is felszerelt webshopot kap, így nem kell nulláról indulnia. A kibővített funkcióknak és különféle integrációknak köszönhetően korlátlan lehetőségei vannak. 

Az online jelenlét növeli a márkaismertséget és a felhasználói élményt, egy bérelt webáruház indítása rendkívül olcsó és alacsony kockázatú, így versenyképes termékek és megfelelő üzleti terv esetén nagy potenciállal rendelkezik a magas megtérülés és a passzív jövedelem szempontjából.

KategóriákINFÓ