A koronavírus-világjárvány miatti felfokozott hangulatot és a magyarországi maszkhiányt meglovagolva, nem szokványos módon próbálja népszerűsíteni a CHIP Magazint és az IPM-et a kiadója, írja a Média1.

A cikk a hirdetés után folytatódik



A Mediacity maszkkal népszerűsíti a lapjait, pontosabban a kiadó így igyekszik előfizetőket toborozni az említett két újságra, fogalmaz a Média1.

A vállalat ügyvezetőjével a cikk alapján a Média1 tudott is beszélni, és nem tartotta aggályosnak a dolgot: “szerinte ez ajándék a lapelőfizetés mellé”, pedig a valóságban a Média1 szerint így drágább előfizetni mindkét újságra.

„Az nem derül ki a nem túlságosan bőséges tájékoztatásból, hogy ez egyáltalán milyen típusú maszkot jelent, és a bizonytalanságot csak növeli ezzel kapcsolatban, hogy a hirdetésben szereplő maszk mellé azt írták, hogy a fotó csak illusztráció, és csak a készlet erejéig vállalják a rendelést” – olvasható a hírről beszámoló újságcikkben.

A Média1 szerint az IPM egy évre előfizetve maszk nélkül körülbelül 4 ezer forinttal, a CHIP magazin esetében pedig majdnem 4000 forinttal olcsóbban is beszerezhető, ha valaki nem kér “védőmaszkot”.

KategóriákMETÁL