Bár a közösségi platformok megjelenése óta időről-időre felmerül, hogy mennyire létjogosultságát vesztette a hírlevelek küldése, a nap végén mégis mindig oda lyukadunk ki, hogy minden magára valamit is adó cég rendelkezik terjedelmes, valós (!) és aktív címlistával, amire aztán rendszeresen valóban értékes tartalmakat is küldenek.
A cikk a hirdetés után folytatódik
Ha a te céged még nem hírlevelezik, akkor ne vesztegesd tovább se az idődet, se a pénzedet, hiszen minden nap, amikor nem küldesz hírlevelet, vásárlót és vele együtt pénzt veszítesz.
De hogyan is állj neki ennek a látszólag nagyon bonyolult dolognak? A Klikkmarketing szolgáltalásain belül tájékozódhatsz, az e-mail marketing specialistái tudásuk legjavát adva igyekeznek segíteni mindenkinek, így neked is!
Hogyan láss neki, és egyáltalán miért kezdj bele?
Sok vállalkozás már az elején hibázik, méghozzá azért, mert a tökéletes hírlevélküldő rendszert szeretné megtalálni, és inkább elodázza a kezdést, mert nem bír dönteni. Itt fontos leszögezni, minden nevesebb hírlevélküldő tökéletes választás a kezdetekhez, aztán a későbbiek során úgyis kiderül, hogy eleget tud-e a ti igényeitekhez.
A gyűjtés hasonlóan jelentős eleme a feladatodnak, így eszedbe se jusson szedett-vedett adatbázisokat vásárolgatni, helyette inkább a honlapodon, a közösségi médiában jelezd, hogy neked hírleveleid vannak, amiből minden feliratkozó csak profitál.
És itt el is érkeztünk ahhoz, hogy a címlistán kívül mennyire fontos a tartalom is! Mert hidd el, ma már nem trendi értéktelen, semmitmondó leveleket küldözgetni, minden platform és minden felhasználó előnyben részesíti és díjazza azokat a vállalkozásokat, akik értékes tartalmat visznek az internet és vele együtt a felhasználók világába.
Milyen egy jó hírlevél?
Természetesen nemcsak a lista építése meghatározó, ugyanolyan nagy jelentőséggel bír az is, hogy milyen tartalmakat küldesz ki a világba, sőt, az sem mindegy, hogy hogyan és mikor teszed mindezt.
A rendszeresség és a megfelelő célzás kifejezetten fontos faktora az e-mail marketing sikerének, de hasonlóan kulcsfontosságú az is, hogy milyen néven mennek ki a levelek. Ugye te is jobban szeretsz egy konkrét embertől levelet kapni, mint egy semmitmondó info@ feladótól?
Persze a levél tartalma is ezerféle lehet, így az üdvözlő, értékesítő, emlékeztető, utánkövető, véleményt kérő, szakmaspecifikusan edukáló célzatú levelek mind közelebb hoznak ahhoz, hogy a saját területeden elismert szaktekintély légy, hogy legyenek vásárlóid, és ami még klasszabb, legyenek rendszeresen visszatérő ügyfeleid.
Ha úgy érzed, elvesztél a hírlevelek rengetegében…
Akkor tökéletesen megértünk, hiszen ez valóban nagyon speciális és sokrétű területe a marketingnek. Így aztán túl azon, hogy a céged minden dolgozójában tudatosítod, hogy az e-mail címlista nem csak úri passzió, hanem a cég lelke és motorja, feltétlenül érdemes akár eseti konzultációt kérni, az olyan online marketing szakértőktől, mint amilyen a Klikkmarketing is.
Ne légy a saját pénztárcád ellensége, kezdd el kiaknázni a hírlevelezés csodáját minél hamarabb!