Azt nem foghatjuk az installáció stabilizálását célzó megoldásra, hogy stílusos lenne, még azt sem, hogy illenék akár a környezetbe, akár egy színházi seregszemlével kapcsolatos összképbe, mármint 2018-ban, de nyilván hatásos és praktikus. És, hát fifikás is.

A cikk a hirdetés után folytatódik



Ahogyan annak kiírása is, hogy ne másszanak fel a nagy betűkre a kedves és tisztelt nézelődők. Itt sem mondhatjuk azt, hogy ne lehetne észrevenni a figyelmeztetést, hiszen, végül is, utólag mi is észrevettük a saját fotónkon. És hát, valljuk meg, azért az fura is lenne, ha ezt nagyon (láthatóan) tiltanák egy olyan reklámnál, amely kifejezetten a fotózásra és szelfizésre hív.

De nézzék csak a remélhetően vihar-álló megoldást, pláne, hogy arra már most is szükség van!

 

 

 

 

KategóriákPOP