Aki nem mellesleg Magyarország egyik leggazdagabb embere. És kötődik Pécshez, a PTE-n végzett közgazdászként. A szervező a Mindenki Pécsért Mozgalom. Az előadás szeptember 27-én, csütörtökön a pécsi Corso Hotelben lesz. A Mindenki Pécsért Mozgalom által szervezett Vállalkozói Szalon első előadása lesz a most csütörtöki.
A cikk a hirdetés után folytatódik
Varga Zoltán vállalkozó, a Nők Lapját és a 24.hu-t is kiadó Centrál Médiacsoport tulajdonosa beszél majd arról az országgyűlési képviselővé lett pécsi egyetemi professzorral, hogyan is lehet sikeresen vállalkozni Magyarországon. A beszélgetés és fórum ingyenesen látogatható, előzetes regisztrációhoz sem kötött, csütörtökön este hatkor kezdődik a Corso Hotelben (Pécs, Koller utca 8.).
A Centrál Médiacsoport tulajdonosával a Médiapic készített egy hosszabb interjút 2016-ban, amelyben azt írták, hogy Varga Zoltán technokrata szemlélettel rendelkező pénzügyi befektetőként definiálja magát, aki függetlenként mozog a piacon. A. teljes interjút két év elteltével is ajánljuk, az alábbi részlet is abban olvasható:
?A gyógyszeripartól kezdve a jégkrémbizniszen és az Office Depot-n át a Wizz Airig számos üzletágba fektet be. Érti mindegyik terület működését?
Ha új iparágba kerülök, igyekszem megérteni és megtanulni.
A médiát már megtanulta?
Tanulom. Nagyon más, mint a többi terület. Mások a szabályok, a munkaerő értékelése, másként kell felkelteni az emberek figyelmét.
Mintegy két éve a finn multi Sanomától vásárolta meg a portfóliót. A profit volt az egyetlen szempont?
A Sanoma vezetőire és tulajdonosaira a mai napig felnézek, mert a cég eladásakor volt egy súlyos feltételük: magyar oligarchával nem üzletelnek. Ezért örültek nekem mint egyik politikai oldalhoz sem kötődő pénzügyi befektetőnek. Ráadásul hajlandó voltam kifizetni azt az árat, amit kértek. Így az eladásnak semmilyen politikai következménye nem volt.
(?)
Az Origóra is licitált. Azt nem tartotta rizikósnak?
Logikus lépés volt. Ha a mai médiapiacon valahol csata van, az a digitális hír területe. Az Origo megvétele két nagyobb szereplőnek állt volna igazán érdekében: a CEMP-nek és nekünk, a szinergiákban hatalmas előny lett volna. Az Origo önmagában viszont teljesen más szemléletet és üzleti modellt jelent. Már most látni lehet, mennyi állami hirdetés jelenik meg rajta, és hogy torzul a tartalom. Nálunk ilyen nem fordulhat elő. A 4,2 milliárdos ár, amin végül a portál elkelt, nekem amúgy sok lett volna. Ennyit nem lettem volna hajlandó fizetni. A Telekom pedig tényleg a legjobb árajánlatot választotta.”

19? Lapot!