Elvtársozással fűszerezett fideszes sivalkodás söpör végig a helyi és országos propagandán. Persze nem állítják, csak sejtetik, hogy szándékos provokáció miatt volt piros (vörös) és nem piros, fehér, zöld a pécsi tv-torony díszvilágítása október 23-án.

Támogasd a Szabad Pécs működését!

A Pécsi Újság tegnap este megjelent cikkét nem csak helyben kapta fel a többi kormányközeli médiatermék: a Ripost, a Lokál és az egykor szebb napokat látott origo.hu is. A bama.hu még szavazást is indított:

A tv-torony állítható, programozható díszvilágítása még Csizi Péter volt fideszes országgyűlési képviselő presztízsprojektje volt, legalábbis rengeteget nyilatkozott a témában. A pályázati forrásból megvalósult fejlesztést a Harman és a Webs Kft. készítette és helyezte üzembe, a vezérlést az ITSH-nál programozták. Kezdetben az üzemeltetés is a pécsi Webs Kft.-nél volt, azonban információink szerint nagyjából egy évvel ezelőtt ez átkerült a Pécsi Kommunikációs Központ Kft.-hez. Vagyis ahhoz a céghez, aminek a két kiadványa a Pécsi Hírek és a PécsMa a legádázább fideszes propagandát űzte. Azaz balliberális, sorosista, brüsszelita elhajlással nehezen vádolhatóak. A cégvezetés még a helyén van, így Katreiner Zoltán ügyvezetőt kerestük telefonon. Annyit elismert, hogy a tv-torony világításának üzemeltetése valóban a céghez tartozik, de további kérdéseinket e-mailben kellett eljuttatni hozzájuk. Ha válaszolnak, akkor frissítjük a cikkünket.

Mindenesetre az is beszédes, hogy sem a Pécsi Újság, sem a többi fideszes kiadvány nem említi, hogy melyik cég üzemelteti a tv-torony díszvilágítását. És persze az aktuálpolitikától immár mentes PécsMa egyáltalán nem számol be a kiadójához köthető esetről. Legalábbis cikkünk megjelenésekor. Ha pedig Hoppál Péterék gondolatmenetét követjük, akkor az is előfordulhat, hogy provokációból a városi cégen belül hackelhették meg az ünnepi díszvilágítást. Vagy valami technikai malőr lehetett…

Címkék:
KategóriákPOP