Egyelőre 127 perc késést mutat a számláló a reggel 9.45-kor Budapestről menesztett Dráva IC esetében, amit 14.45-re várnak Pécsen. De a Tenkes IC még ennél is durvábbat tudott mutatni.

A cikk a hirdetés után folytatódik



A MÁV-START mondjuk előre szólt, hiszen korábban jelezte az utasoknak, hogy a keddi napon késések várhatóak. Azt írták, hogy mivel Szabadegyháza és Sárosd, valamint Sárosd és Nagylók között meghibásodott a biztosítóberendezés, ezért a pécsi vonalon ezen a szakaszon 30-60 perccel megnőhet a délelőtti vonatok menetideje. Ezt a hibát később elhárították, azonban nem sokkal később a szakemberek megállapították, hogy az Érd és Százhalombatta közötti szakaszon a vasútvonal felett átvezető nagyfeszültségű elektromos távvezeték leszakadt és a vasúti felsővezetékre kerülve zárlatot okoz. A vasúttársaság pótlóbuszokat rendelt, melyek Érd és Ercsi állomás között közlekednek. A pusztaszabolcsi vonalon 2-3 órával is megnőhet az eljutási idő. Ez, úgy tűnik, be is igazolódott.

A Pécsi Stop szerint mire a Tenkes IC befutott a Keletibe, a Vonatinfó szerint 173 perces késést szedett össze.

Címkék:
KategóriákMETÁL