#Heti1Helyi címmel indít kampányt a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara. A cél, hogy a helyi lakosok és vállalkozók figyelmét felhívják arra, hogy ők is tehetnek a helyi vállalkozások túléléséért a jelen helyzetben.

A cikk a hirdetés után folytatódik



Az MKIK elnökének, Parragh Lászlónak volt egy, a COVID-válság enyhítésére szóló, minimum vegyes megítélésű, az iparűzési adó elengedéséről szóló javaslata. Ami az önkormányzatokat hozta volna még a jelenleginél is nehezebb helyzetbe, így finoman fogalmazva nem aratott túl nagy sikert.

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara új javaslata, sőt konkrét, indulás előtt álló kampánya azonban nem csak a COVID-válság gazdasági hatásainak helyben való enyhítésére szolgálhat, ami elsősorban a célja, hanem hosszabb távon is megfontolandó. Megjegyezzük, hogy a piaci szereplők egy része, különösen a vendéglátósok aktívak e téren, már a tavasszal is, a második hullámban pedig még többen folyamatosan hívják fel a figyelmet arra, hogy most kell igazán a segítség, a helyiek összefogása.

A pécs-baranyai kamara arra hívja fel a lakosság figyelmét, hogy vegyenek hetente legalább egyszer egy helyi terméket, rendeljenek legalább hetente egyszer étteremből, vegyenek igénybe hetente legalább egy helyi szolgáltatást. Sőt, azt is kérik a kampányban, hogy népszerűsítsék is ezt, hogy mások is kövessék a példájukat.

A kampánytól azt remélik, hogy nő a helyi vállalkozások forgalma, és azt hangsúlyozzák, hogy ebben, a kampány felhívását megfogadva valóban mindenki segíthet, s így mind több helyi vállalkozás képes lesz talpon maradni és megtartani dolgozóit is.

A #Heti1Helyi elnevezés minden helyi termék és szolgáltatás vásárlására való buzdításban használható lesz a továbbiakban, legyen szó gasztronómiáról, egyedi termékről, szolgáltatásról, és nem csak Pécsre, de egész Baranyára.

A kamara #Heti1Helyi kampány Facebook-oldaláról egyenesen a vállalkozók által a saját Facebook-profiljukon megfogalmazott ajánlatra irányítja a vásárlót, érdeklődőt. A kampány így a vállalkozó részére valós időben hozhat forgalmat, bevételt.

A kamara válllalja e kampány részeként, hogy grafikai anyagokat, kampány logót és Facebook-profilkép keretet, borítóképet többféle formátumban elkészít, és elküldi a csatlakozni vágyó vállalkozásoknak.

Hogy ehhez mit is kell tenni?

  1. Jelezzen vissza válasz e-mailben, hogy részt szeretne venni a kampányban: heti1helyi@pbkik.hu
  2. Tegye ki Facebook-oldalára a kampány logót és facebook profilkép keretet, borítóképet, melyet megküldenek.
  3. Vállalkozásának legyen olyan Facebook-posztja vagy honlapon anyaga, ami aktuális és a kampány Facebook-oldalán megosztható:

A megosztásra szánt anyagokat Messengeren küldje el  a #Heti1Helyi FB-oldalnak

  1. A #Heti1Helyi kampány facebook oldalát hetente 2-3 alkalommal ossza meg követői körében.
  2. Buzdítsa a vásárlóit, hogy használják a „Heti1Helyi”-hashtaget, szelfizzen az üzlettel, termékkel.

Címkék:
KategóriákMETÁL