Bulvár, propaganda, reklám hármasra épülő ingyenes, nyomtatott kiadvánnyal áraszthatják el hamarosan azokat a nagyvárosokat, ahol bukott a Fidesz 2019-ben.
A cikk a hirdetés után folytatódik
A Magyar Narancs értesülése szerint heteken belül országosan több százezer példányban fognak eljutni a postaládákba a Mediaworks Zrt. hetilapjai azokban a nagyvárosokban, ahol Fidesz veszített a 2019-es önkormányzati választáson. A “City” nevű lapcsalád indítása arra utal, a kormánypárt a 2022-es országgyűlési választások előtt egy évvel nem tartja elégségesnek, hogy a propaganda csak a Mediaworks megyei fizetős lapjaiban jelenjen meg, a nyomtatott sajtótermékekben is biztosra megy, közvetlen elérést akar az ellenzéki szavazókhoz.
A mancs.hu-nál úgy értesültek, hogy az ingyenes színes újság Tatabányán, Hódmezővásárhelyen, Szombathelyen, Szekszárdon, Salgótarjánban, Egerben, Miskolcon, Pécsett, Dunaújvárosban, Nagykanizsán jelenik meg. A 24 oldalas hetilapot tartalom szempontjából három részre tagolják: egyharmada helyi Fidesz-barát, ellenzéket ekéző, lejárató szövegekből, egyharmada központilag gyártott bulvártartalomból, egyharmada reklámokból fog állni.
A Magyar Narancs megkereste a Dunántúli Naplót is kiadó Mediaworks-öt, de az ingyenes lap indításával kapcsolatban feltett kérdések egyikére sem válaszoltak.
Volt már
Nem előzmények nélküli a próbálkozás, a fent vázolt receptet próbálta már a Habony Árpádhoz köthető Modern Media Group is. A tavaly megszüntetett Lokál c. ingyenes lapban nagyjából ez a leosztás működött, sokszor a központi tartalmak mellé néhány helyben készült cikk is került.
